Forum Socjolog.pl Strona Główna Socjolog.pl
psychologia,socjologia,psychologia społeczna,antropologia,politologia,zachowania w organizacji
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

syndrom ladacznicy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Socjolog.pl Strona Główna -> syndrom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
valere
Gość





PostWysłany: Czw Sty 05, 2006 12:39 am    Temat postu: syndrom ladacznicy Odpowiedz z cytatem

wartość usługi przed wykonaniem w stosunku do postrzeganej wartości po jej wyświadczeniu, stanowi w oczach klienta dużą rozpiętość
Powrót do góry
lider



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 39

PostWysłany: Nie Sty 08, 2006 2:07 am    Temat postu: Kontynuacja... Odpowiedz z cytatem

Innymi słowy - przed wykonaniem usługa jest więcej warta dla usługobiorcy niź po.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Socjolog.pl Strona Główna -> syndrom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group